Sommarlov!

Sista skoldagen avklarad, nu har jag världens bästa sommar framför mig!
Sjöng med kören i aulan, gick super bra! Sa hejdå till vår musiklärare, en av våra bästa lärare, som nu ska sluta helt med läraryrket. Tråkigt, men det var inte svårt att övertala honom att komma och hälsa på!

Fikade med klassen och mentorerna, fick våra betyg för denna terminen (har höjt mig i 5 ämnen!!!) och jag blev nöjd med dom!

Fick en ros av vår busschaufför, jättegulligt verkligen!

Ikväll blir det firande hemma hos Sara, natten spenderas sen i tält, mys och snack halva natten ;)

Glad sommar allihop, för det ska jag ha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0