Sjukt stolt över mig själv

Hade idrottsdagen i skolan idag, typ ett uthållighetsprov skulle man kunna kalla det. Vi skulle samla poäng i massa olika grenar som man själv fick välja mellan, dock minst 2 olika grenar. 100p = E, 125p C och 150p = A. Och gissa hur många poäng jag lyckades ta med mig in i mål? Jo, 150 exakt! Sjukt happy.

Sprang 1,2 mil och simmade 600m. Är stolt över mig själv, 1,2 mil är inte så dåligt ju ;) och 600m på 20 min, också ganska bra med tanke på att jag precis sprungit drygt en mil. Så jag är glad, stolt över min prestation och över mitt A. Så en bra dag idag. Satte mig på cykeln efter det, cyklade faktiskt hela vägen hem också, duktig tjej här!

Inlägg om de dagar jag varit inaktiv här kommer, men inte just nu. Hörs senare, nu blir det stallet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0