Lör-sön-mån

I lördags - sista lektionen på Backahus. Nöjd med den, det gick bra. Red Clinton, min söta lilla vän <3 älskar den ponnyn, en underbar kille e vad han är.

Red hela passet barbacka, och i början satt inte allt där det skulle. Han var stressad och ganska så mycket på tå. Han sprang mest och jag hade inte mycket att säga till om vad gällde tempot eller liknande. Men nånting hände, klick sa det, och allt fungerade precis som det skulle. Ulla öste beröm över oss efteråt, och allt kändes sjukt bra!

Söndag- ULLARED whop whop! Bästa platsen på jorden, lovely. Köpte massa saker, bland annat:
•ridjacka
•ridskor
•chaps
•tröjor
•shorts
•tjocketröjor
•bra.att.ha.artiklar
Mm.

Fett bra dag på Ullared!

Måndag, hände nog inte så mycket tror jag. Kommer ärligt talat inte ihåg vad jag gjorde. Tvättade cykeln och lite så, men inget intressant.

Men otroligt nöjd med helgen, plus i kanten på den!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0