Hejhej

I torsdags sov jag hos Sara till fredagen, åkte till skolan och sen hände inte något särskilt tror jag.

Igår var en av årets höjdpunkter, snickericupen (nej, man ska inte snickra). Det är en gymkhana tävling vi har varje år, och gissa vem som vann? ;D mitt lag, förta gången! Vi har kommit 2:a typ 4 ggr tror jag, och 3:a 2 ggr, men detta var första gången vi vann! Sjukt kul!

Idag ska jag till Tosselilla med Sara, bestämdes en halvtimme innan vi åkte, så sitter i bilen påväg dit nu. Taggad på livet!

Bilder från igår, men madelj och pokal och allt ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0