#Fenix Park ~dag 3~

Väckning och allt det där, frukost och ja ni fattar. Sen hämtade vi hästarna och jag tog då in min nya häst Ballerina. Red ett dressyrpass, och jädrar vad bra det gick! Tycker om henne skarpt, fast saknar Mary såklart. Hon e 4ever min Fenixprinsessa, fina Mary <3

Men dressyrpasset gick sjukt bra och jag är overhappy över det verkligen!

Åt lunch (soppa och bulle) och sen var det på det igen. På med shorts och linne blev det, tränset och upp barbacka på hästarna.

Red ner förbi unghästarnas hage, triggar upp våra hästar en aning men inget ohanterligt för nån av oss som vår tränare sa ;) red sen ner i stora hagen och ner mot sjön, taggade bad! Ballerina var sjukt duktig och hon älskade det verkligen, det gjorde vi båda! Simmade ut en bit och skrattade så tårarna rann. Alla hade så sjukt roligt, stannade kvar ett tag i vattenbrynet och pratade, lekte med hästarna och vattnet och allt var perfekt! Så sjukt härligt.

Efter det åt vi mat, (pyttipanna) och sen var vi fria att göra vad vi ville. Vi gick senare ner till hingsthagen tillsammans med några ledare, asså jag är kär i de hingstarna, ögongodis!! Och så sjukt snälla, väldigt "icke-hingstiga" av sig.

Så fort vi kom ut på anläggningen igen gick vi till lilla ridbanan där vår kompis Sandra skulle få prova att rida sin favorithäst för första gången på ett år då hon varit dräktig. Fölet var med nu, sprang bredvid mamman och hur lycklig som helst visade hon upp sig för publiken. Sjukt roligt att se!

Sen blev det bullfika!

Sen blev det kvällsflum på högre än högsta nivån! Vi satte oss och kollade på Pingu, ni vet den pingvinen, och skrattade så vi storka... Asså shiiit! Hahaha

Jaja nu ska vi sova, godnatt alla!

https://cdn2.cdnme.se/3346914/6-3/pic_51bf7ac4ddf2b3051772e7bb.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/3346914/6-3/pic_51bf7acde087c32e749777b8.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/3346914/6-3/pic_51bf7ad29606ee5aa22a9401.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0