6 juni.

Idag har jag ingenting planerat, bokstavligen. Jo ska städa undan lite på mitt rum, men annars inget. Tänker ta dagen som den kommer. Hästarna ska självklart fixas och allt, men inga måsten nånstans. Skönt. Skolan är över om 6 dagar, sen är det sommarlov! Det efterlängtade sommarlovet är nu inom räckhåll, sjukt.

Detta året har gått riktigt fort. Eller egentligen ända sen i höstas när jag började 7:an. Känns som att det var igår jag satt där på vår klassträff och hade ingen aning om vem som satt bredvid mig.. Hon är nu en av mina bästa vänner.

Minns fortfarande första dagen i skolan, många många minnen från dagis, minns mina ALDRA FÖRSTA ord jag sa till Sara, minns trädet vi alltid klättrade i. Minns såå himla mycket, och det känns som att det var förra veckan... Tiden har gått sjukt fort, egentligen genom hela mitt liv, men framför allt senaste året. Snart går man väll i pension också ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0