Woops!

Kvällen blev lång igår, pratade med Annelie i nästan 2 och en halv timme. Mysigt, och alltid lika kul! Idag fortsatte jag på samma spår, har nu pratat med Linnea i X antal timmar, hur mysigt som helst, länge sen jag hörde av henne nu! Men vi ska träffas imorgon, ska bli riktigt roligt! Mer info om det kommer senare, eller imorgon! Känns som att vi har mycket att prata om, både rent allmänt och sen har vi ek del grejer vi faktiskt 'måste' prata om också. Men det ska bli roligt!

Nu sitter jag i bilen påväg till lilla Mhy som inte e så liten längre, hon fyllde 5 i fredags! Tiden går fort... Minns fortfarande första gången jag höll henne, hon va inte många timmar gammal då... 5 år sen, jag var 9, sjukt.. Vi ska iallafall fira henne idag, ska bli kul att träffa dom igen, hela familjen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0