vad har jag hittat på tro?

i lördags fick ni inte veta så mycket av vad jag skulle göra, men det får ni nu! jag var nämligen iväg och provade på western ridning. det var riktigt roligt, men sjukt svårt. red en 5åring som inte är helt utbildad än, vilket inte gjorde  det lättare direkt, men det var riktigt roligt, något jag gärna gör om!
 
i söndags åkte jag med bosse till falserbo, finaldagen. det var en helt otrolig stämning, stor skillnad mot onsdagen. särskilt när jens fredricson vann, det var galet! riktigt häftig kännsla.
 
igår åkte jag hem till tilde vid 15tiden, vi bakade lite och kollade på film och hade allmänt roligt. har saknat henne <3 vi såg "the call", en film som som starkt rekomenderas! det är en film i genren thriller, som handlar om Jorden, en tjej som jobbar på larmsentralen. en ung flickas blir kidnappad och liv står på spel, och den ända som kan rädda henne är Jorden, men den ända kontakten hon kan ha med flickan är via telefon, vilket inte är så lätt när hon ligger i bagaget av gärningsmannens bil, och han sitter i framsätet...  den är sjukt bra, som sagt, en film jag verkligen rekomenderar! se filmen HÄR.

idag har vi förberett inför imorgon då vi sticker till skara. på torsdag blir det in på skara sommarland och på fredag ska vi iin på travet och helgens jobb  börjar. sena kvällar väntas framöver, och jag kan inte garantera nån uppdatering de här dagarna då det var kaos med täckningen förra året, så vi får se hur det blir i år, men ska göra mitt bästa. ha de gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0