Rubrik här, eller nåt ;)

Ibland är svenska sommaren pest och pina, och ibland är den bland det bästa jag vet. Hörde att det är 40 grader nere i Spanien och Portugal, är inte längre så avundsjuk på Henrik m familj för att dom är där nere, 40 grader lixom... FÖR varmt... Nej idag har det varit perfekt här nere i Skåne, varmt med svalkande vind hela dagen! Me gusta.

Om drygt en vecka åker vi till skara, Axevalla-trippeln där. Tror vi åker på onsdagen, men inte helt 100.

Är så sjukt sugen på att åka utomlands, jag skulle kunna åka imorgon om nån frågade om jag villa följa med. Har kompisar lite runt om i världen för tillfället... Spanien, Turkiet, England, Grekland... Vill du följa med Linda? -JA TACK!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0