Lördagen och framåt

Lördagen rullade på inne på travet, har i te många kommentarer kring det. Söndagen samma sak. Stochampionatet gick då, vinnaren fick en miljon kr, galet. Per Linderoth vann med Blended Scotch. Maffigt lopp, många duktiga ston och kuskar, peppad publik och härlig stämning!

På söndagen drog Fredrik och Bengt hem, pappa och jag stannade till igår, då körde vi till Öland och mötte upp mamma här. Så nu sitter jag här utanför husvagnen på en camping på västra Öland och myser med Gaddi, love it.

Stochampionatets vinnare, well done!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0