Late update

Igår, torsdag, var jag och pappa inne på sommarland. Sjukt härligt, lagom varmt och perfa dag helt enkelt!

Idag var det travet som gällde. Härlig stämning och fina fina fina hästar!!!!
Enligt tradition avslutades kvällen med Börje Bepelsin, en sjukt härlig kille som bjuder på sig själv till Max, sjunger, dansar, och får verkligen med sig publiken!

Nu e klockan halv 1 och vi ska grilla korv. Fryser som jag vet inte vad, alla gör det, men vi valde nog fel kläder för kvällen eftersom att det var så varmt innan idag, hela 31 grader hade vi. Men har krupit i andra byxor och starr en filt runt mig så nu e det inte så farligt längre.

Man hör musik från diskot här på området, folk pratar och skrattar, sjunger och dansar och jag tror inte här e en ända människa som sover faktiskt.

Imorgon blir det in på travet igen, en längre dag, men avslutas lite tidigare än idag vilket e skönt.

Ridande poliser patrullerar här på området hela natten, med början runt 22 skulle jag gissa på. Jag e seriöst kär i en av deras hästar, få sjukt fiiiin!!

Men men, nu ska vi äta korv, bilder kommer imorgon kanske, eller senare men inte idag.. Ha de!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0