Kvällstur

Var ute och sprang 3 km nu på kvällen, kvart i 10 eller nåt sånt var hon när jag stack hemifrån. Så himla skönt att bara få komma ut i det fria lite, känna att man kan bestämma själv och välja sina vägval själv, inte behöva styras av andra eller behöva tänka på att man måsta göra på ett visst sätt för att det ska bli bra för andra också, utan bara kunna gå dit man känner för. Älskar känslan... Tror det är mycket därför jag tycker om att springa, för att jag känner mig fri.
Jag låter typ som en jkligt dålig poet eller nåt, men det är så det är. Sjukt härligt. Inte för att jag på något sätt "sitter fast" här hemma, jag älskar det här, men det är ändå skönt att komma ut ibland. Bara gå, rensa huvudet på massa tankar hit och dit och bara njuta av livet och en perfekt svensk sommarkväll!

Och sen finns det nog ingen bättre känsla än att ha sprungit några km, och sen nyduschad krypa ner i pyjamasen och under täcket = bästa känslan <3

Solnedgången när jag var ute och sprang



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0