Härliga dagar på Öland!

Som jag tidigare sagt, jag skulle kunna bosätta mig här. Fina hus, stora hagar, underbar miljö och jättefina stränder. Det är en bråkdel av allt som jag gillar med Öland!

I förrgår var vi nere på restaurangen precis vid havet och såg en konsert med "the voicebeat", en mysig kväll!

Igår bar vi på stranden flera gånger om! Vattnet var jätteskönt och solen stekte serriös! Badade med Gaddi också, han älskar det! Sen åkte vi in till Färjestaden och shoppade lite mamma och jag, fick ett jättefint linne av henne och köpte själv ett par byxor, supernöjd! Tack mamma! Sen blev det stranden igen ;)

Idag packar vi ihop och kör hem. Hur mycket jag än tycker om att va på Öland så ska det bli skönt att komma hem till djuren och så, och så sova i min egen säng igen.

Kommer massa bilder sen nån gång, måste fixa med dom lite först men det kommer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0