ett snabbt inlägg

tänkte berätta lite snabbt vad jag gjort sen jag kom hem från fenix eftersom att jag inte skrivit något.
 
lördagen kom jag hem, och trots att jag inte ville därifrån så var det faktiskt ganska skönt att få komma hem, träffa familjen, hästarna och sova i sin egen säng igen. somnade så fort jag kom hem nästan, sov i några timmar sen var jag vaken i två/tre timmar innan jag somnade igen. om jag var trött? jotack...
 
söndagen vilade jag bara, sov typ till 13 haha.
 
måndagen tror jag inte heller jag gjorde något särskilt.
 
tisdagen var jag på backahus, träffade efterlängtade hästar och träffade även linnea vilket var ett bra tag sen så det var kul. (måste även säga grattis till dig linnea om du läser detta till ditt moped-körkort!)
 
onsdagen åkte jag, sara och lina in till danmark och gick på tivoli hela dagen, hade hur kul som helst och åkte karuseller jag aldrig tidigare skulle våga drömma om att åka.. haha fritt fall och demonen pratar jag om (demonen är en bergochdalbana med två lopar och en skruv och en några jättebranta backar och sånt, den gick i 70km/h!!!) tacl för en grym dag i köpenhamn!
 
torsdagen åkte jag till stallet igen,sov där sen till lördag då det var nattläger där och jag hjälpte till.
 
på lördagen hämtade christel och fredrik upp mig i stallet och jag åkte hem till dom, sov där tills på söndagen. lite kvalitetstid med mina syskon på lördagen och med christel på söndagen! härligt!
 
sen har det gått nästan en vecka och har inte gjort så mycket tror jag.. vatt på ikea, shoppat lite kläder och sånt, annars inget.
 
idag ska vi på konfirmation till Emilia, mammas kusin. ska bli kul, länge sen jag träffade henne, typ januari/februari nån gång tror jag.
 
men från och med nu kommer uppdateringen bli regelbunden igen, både från mobil och dator.så vi hörs i nästa inlägg! ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0