2 grymma dagar med bästa Linnea

Åkte till stan med Linnea igår vid 12 tiden. Högavall typ hela dagen näsan, härligt! Dom har gjort om jättemkt, har inte varit där på år och dar seriöst, det måste va minst 4 år sen tror jag. Men hade superkul med henne där!

Sen åkte vi hem till henne, fick skjuts av hennes mormor och morfar, superhärliga personer! Väl hemma åt vi mat som Marie, linneas mamma hade gjort till oss. Vi la oss sen och kollade på film, men somnade ganska direkt då, vi såg nog en halvtimme typ. Inte mer. Klockan va då lite i ett tror jag.

När vi vaknade idag såg vi en bit till av filmen och åt frukost. Ovanligt va? ;)

Vi fick sen skjuts av hennes bror Viktor hem till mig, så vi har tillbringat eftermiddagen och kvällen här. Kollat på två skräckfilmer, japp, sånna e vi ;) åt tacos och så sen, gott gott.

Vi har som jag skrev i ett tidigare inlägg pratat mkt om "en viss" sak, som inte kommer ut här dock. Men blev riktigt förvånad över en del grejer, fått en tankeställare verkligen. Tror säkert att Linnea fick det med lite grann, men sjukt härligt att prata med henne om det.

Slutligen måste jag bara säga att Linneas familj e super go, verkligen helt underbara människor. Känner dock hennes mamma bäst, och hon e jätte härlig! Även resterande familj (bror och pappa) såklart, men som sagt, känner inte dom så bra.

Så tack Linnea för två super dagar, måste göras om!

#bestfriends



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0