Underbart att va tillbaks

Saknat Backahus nu när jag inte varit där sen skolan drog igång. Så det var roligt. Lektionen var rolig. Red Grynet. Insåg verkligen hur mycket min blick spelar roll i ridningen. Mitt stora problem som ryttare är att jag tittar ner. Men idag gav Ulla mig lite av sin magi (blink) och jag fick upp blicken, och direkt började Grynet söka sig ner och lyssna på mina halvhalter och hjälper. En "Aha-upplevelse" ;)

Sitter i bilen nu, ska på kalas. Så vi hörs ikväll, blir ingen uppdatering förrän på vägen hem.

Bilder från när jag red Grynet i höstas



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0