True story

1 universe,
9 planets,
204 countries,
809 islands,
7 seas,
and IM SINGLE?!

Haha ja, så är det faktiskt, och har alltid varit. Jag har aldrig haft en pojkvän i hela mitt liv, (eller räknas dagis? För då är det en) men jag är väll lycklig ändå! :) Jag har många kompisar som är lika långt komna i det livet som jag, haha. Livet är underbart ändå.

Iallafall, idag ska det pluggas fysik (jag tar tillbaks att allt var underbart), prov på torsdag. Annars är det stallet som gäller.

Men det är väll lika bra att sätta igång, så blir man av med set snabbare.

Längtar till sommaren, så jag får komma tillbaks till denna underbara ponny. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0