Tjena bloggen! Eller nåt...

Ja, rubriker är inte min starka sida direkt. Men men, det är ju inte rubrikerna som skapar hela bloggen, ellerhur? ;)

Idag blev det ingen uppdatering i skolan då jag glömde mobilen hemma. Men det är sånt som händer oss alla nån gång, troligtvis.

Jag sitter här och käkar lite. Kollar på Tv, MTV blev det. Där är ett program som heter "Plain Jane" som handlar om Jane som väljer ut en tjej var vecka som hon under 7 dagar ska hjälpa att förbättra sitt självförtroende, våga yttra sig själv, övervinna sin största rädsla och sist, gå på en dejt med killen hon gillar. Men för killen är det en blind-dejt, han har ingen aning om vem tjejen är. Det är faktiskt riktigt roligt!

Jaja, nog snackat. Stallet väntar, hästarna vill nog in. De fick hö ute idag så deras boxar ser hemska ut och behöver verkligen mockas, men jag hade inte tid att mocka innan dom skulle få sitt hö. Så nu när alla är nöjda och glada och har fått mat i magen så ska boxarna göras vid!

Och mig vet ni var ni hittar! Tillbaks här igen snart! C ya



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0