Tiden springer iväg

Har chattar med Annelie i typ 3 timmar nu, om allt och ingenting. Härligt! insåg bara inte att klockan tickade på hela tiden så nu är hon kanske lite väl mycket om man ska upp och ge hästarna mat imorgon bitti (idag).

Imorgon, måndag, är sista dagen fri från skola. Sen ska man tillbaks till ganska rutiner igen. Upp tidigt, i säng tidigt (tidigare iallafall), läxor, tight chema för att hinna med det jag älskar mest - hästarna. Men det går! Stoppar in lite tid med vänner däremellan ibland och så leker livet vidare.

Och förresten, eftersom att de flesta nog läser detta när de vaknar så kan jag väll passa på att säga godmorgon också ;)

Nu ska jag stänga ner datorn, bort med musiken, släcka lampan och gå till sängs. Godnatt och godmorgon alla därute!

Såg förresten ett klipp på youtube idag som verkligen fick mig att tänka. Och vill verkligen att hela min familj, mamma pappa, syskon, släktingar och vänner, ALLA som står mig nära... I LOVE YOU <3



Kommentarer
Annelie Åkesson

Dett var super mysigt att chatta och prata om det vi gjort och alla videoklipp, tack så mycket fina du! <3

2013-01-07 @ 00:07:52
URL: http://annelieakesson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0