Stall•stall=bra dagar

Var på Backahus igår, red Clinton och Grynet. Det gick bra, men Clinton såg en del spöken, men det tillhör hans vardag ;) annars gick allt bra med båda hästarna.

Jag och Linnea skulle senare hålla lektion för Mille och en annan tjej, något jag verkligen behöver träna på. Tycker det är jobbigt, svårt och ja... Så det gick väll inte jättebra, men det fick bra för dem som red iaf.

Efter det åkte jag direkt hem till Christel och sov där tills idag. Uppe med tuppen, eller lite innan tror jag ;) så åkte vi till stallet och gav alla hästar (20 st) mat och hö och så borstade jag av en del av stona. Sen ut med dom och så mockade vi alla boxarna, strödde och fyllde vatten i lilla stallet. Tog in hingstarna och på ut igen med Zigi i paddocken så han fick springa av sig, sen kom pappa och hämtade mig efter ytterligare en bra dag. Sen skulle vi på släktkalas. Är i bilen på väg dit nu, så vi hörs senare.

Såhär ser jag ut



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0