Min prins

Prins Carl-Filip som står i boxen närmast dörren, även kallad Calle gick helt okej under dagens pass. Nu har han vilat ett litet tag så under igångsättningen kräver jag inte så mycket av honom mer än koncentration. Något som ibland kan vara väldigt krävande enligt honom haha. Men jag är nöjd. Han var ganska pigg idag, det var många gånger vi växlade upp ett tempo högre en vad min tanke var faktiskt, men det är härligt med lite motor!

Nu har jag gjort mig själv lite vars choklad som jag tänkte dricka, sen blir det sängen och natti natti.

Hahaha när man är trött... ^-^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0