Men hallå där en lördag kväll i Sverige

Har precis kollar på filmen LOL, den var riktigt bra! Nu kollar jag på fortsättningen av Sagan om ringen - de 2 tornen. Har missat ganska mycket men jag har sett den innan så jag vet vad som har hänt, kommer dock inte ihåg vad som ska hända så det är bra! (Y)

Har gått igenom min garderob idag, bort med sånt som är för litet eller som jag aldrig använder, och ner med det jag ska ha kvar i lådorna igen. Annars har det inte hänt så mycket idag, pratat liters kompisar och så.

Nu är där bara 10 minuter kvar på filmen så jag ska se det nu, så hörs vi kanske lite senare!

Like music to my ears <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0