Jaha, det dör va skumt...

Skrev ett långt inlägg i morse och publicerade men inget kom upp. Ledsen för det. Jaja, ni får ett nu ist.

Första dagen i skolan, helt ok. Det var roligt att träffa alla kompisarna igen och så, och hade ganska chill lektioner.

Hem med 3-bussen, och ge hästarna hö. Sen bidda det in och fika och ta in hästarna innan maten plötsligt stod på bordet. Den kom nog dit med magi, för jag märkte verkligen ingenting av när de dukade eller så... :P

Calle löslongerades för att bli av med överskottsenergin, och Gustav fick träna frishetsdressyr. Det är mycket att använda hjärnan för dom då, så man kan trötta ut dom rätt lätt med det bär dom inte har vanan inne. Gustav börjar lära sig nu, vilket självklart är väldigt roligt! Ska prova det med Calle också nån gång... :)

Men nu ska jag gå till kojs, så hörs vi imorgon!

"Oh, I like you'r stile!" Haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0