Helt galen dag!!' Not...

Denna dagen har varit precis som alla andra dagar där det inte händer ett dugg. Men helt okej ändå. Med de vännerna jag har så kan man inte ha tråkigt, det är omöjligt! Underbart.

Iallafall, ska plugga nu, so tills imorgon you know. Engelska också för den delen.

Senare ikväll ska hästarna också gå ofc.

Dessutom, så är helgen nu planerad.
•lördag förmiddag blir det Backahus dör terminen äntligen drar igång!
•på eftermiddagen ska vi fira Filip som fyller 6 år, sjukt vad tiden har gått fort!
•söndag träffar jag saknade vänner från Fenix i somras! Chillar i stan, går på Espresso House, sen socker vi hem till 2 av dem (dom är systrar) och umgås där ett tag innan vi sticker hem.

Så det är min helg!
Men innan dess har jag 2 läxor som ska göras, så det är väll lika bra att sätta igång direkt!

Saknar sommaren och värmen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0