Godmorgon godmiddag godkväll

Det blev ett snabbt inlägg såhär bara. Idag åkte vi skridskor på en dam en bit från skolan på idrotten, det gick bra! Sen hade vi ett fysikprov och ett skriftligt förhör i spanska. Åkte hem och började med läxan. Så gick jag ut i stallet och tog in hästarna, borstade Calle borstade ut hela svansen med spray. Den blev riktigt fin! Löslongerade honom för att han skulle bli av med överbliven energi, och det hade han gott om ;)

Tog även Gustav, jobbar just nu honom mycket med lydnad och kommunikation. Något både han och jag tycker är väldigt roligt!

Annars gör jag inget tror jag, nä... Det gör jag inte ;) passar på att säga godnatt nu! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0