Allt och ingenting

Sitter här och försöker lära mig några nya låter på piano. Bland annat "the lazy song" av chris Brown och "what are words" av chris medina. Går helt okej faktiskt. Mobilen plingar typ 27 gånger/minut haha. Sms i en (nä 3 eller 4) gruppchatter. Haha jao.

Men nu ska jag ta och hoppa ner i ridkläderna och bege mig till stallet, så vi hörs senare!

Btw skrev för några dagar sen att Filip och Mhy skulle komma hit i helgen, men det blev ändrade planer. Så on ni undrar varför jag inte skriver något om det så är det för att dom inte är här.

.......När man e normala... :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0