Plugga...

Det är min kväll: plugga plugga plugga plugga plugga, och sen då? Juste, plugga.

Iallafall, dagen har varit bra och det närmar sig nu helg! Fast innan det väntar 3 läxförhör och ett prov. Härliga tider! .....

Hästarna är lerigare än någonsin nu i tö-perioden. Det kommer snö, som sen smälter till vatten och då blir det lera överallt. Och sen börjar det om. Det hör vädret verkar aldrig försvinna! Jag som vill ha sommar :(

På tal om sommar så kommer min sommar att bli GRYM! Inleder den med att åka till Fenix Park på lördagen samma vecka som vi slutar, kan det bli bättre?! Vet ni va? Det landet faktiskt! För sen kommer jag va där i 8 dagar, vilket innebär att jag kommer fira midsommar där med alla Goa vänner och hästar! Ååh vad jag längtar! :( sitter här och drömmer mig bort... Nej, nu får jag ta mig i kragen igen och återgå till pluggandet! Ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0