Nu styr jag mig mot sängen

Vatt en lång dag, lång skoldag med dryga lektioner. Men bet ihop, precis som alla andra, och vi tog oss igenom den på ett bra sätt. Som de allra flesta tisdagar. Slutar 10 min efter att vår buss gått, så får vänta i 50 min på en ny buss, härligt va? Jaja, slut på klagandet.

Hästarna vilade, jag med. Mockade till dem när Sara hade åkt, tog in dem och gav dem en tuss hö = Lycka <3

Kollade nyss på Ponnyakuten på svt play eftersom att jag missade det i söndags.

Nähä, bad säger ni? Lite säng nu? Musiken är på, bloggen stängs för dagen, klockan ställd och allt klart inför morgonen. Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0