Jobbat mina stars.

Gustav går bättre och bättre för varje gång nu. Jag har börjat jobba honom i galopp, vilket han inte är riktigt bekväm med än, men det ska vi ändra på. Jobbar honom på lina.

Calle går också bra. Det gick inte lika bra Idag som igår när jag var busig nog att inte uppdatera bloggen. Men igår gick han mycket bättre. Men han gick bra idag också, jag har inget att klaga på direkt. Mamma frågade mig innan varför det gick bättre igår, -vet inte. "Okej, jag formulerar om det då, VAD var det dom gick bättre igår?" -vet inte. Precis så är det. Det är bara känslan av att det inte gick riktigt lika bra idag. Känslan. Inget annat.

Nu ska jag faktiskt ta och sova, så vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0