I work on it!

Jag håller på att skriva ett långt inlägg ~~about my past~~ fast det är säkerligen inte om det ni tror att det kommer handla om. Det är om nånting som inte så många av er visste om mig, om en del av mig och mitt liv som jag aldrig mer får uppleva, men som alltid lever kvar i mig. Vi får gräva oss några år tillbaks för att hitta det. Det är något jag saknar, älskar, och aldrig riktigt velat släppa taget om! Och tänker inte göra heller.
Släpper inlägget imorgon eller på onsdag, får se. Sen har jag ett annat inlägg också på väg ut här på bloggen, fast mer om nutidens situation.

Jag hoppas ni kommer gilla dom, något jag kommer gilla iallafall är att sova vilket jag tänkte göra nu så vi hörs!,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0