Här ska va en rubrik

Min dag idag går ut på samma sak som igår... Plugg. Har 3 läxförhör och ett prov imorgon och hade ett läxförhör idag. Prov igen på onsdag..

Annars händer inte så mycket idag.
Imorgon får vi våra skol-datorer. Ska bli skönt.

På lördag åker jag och massa kompisar från stallet till Flyinge på en ungdomslag. Kul kul! Söndag är inget planerat tror jag.

Annars gör jag väll inte så mycket, Calle motioneras så gott som var dag, och när jag har mycket läxor/prov så tar pappa honom en sväng i ridhuset, antingen longerar eller tömkör! Tack tack!

Nu vet jag verkligen inte vad jag ska skriva om så vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0