En superbra dag!

En dag fylld med skratt och glädje! Har verkligen haft jättekul idag! Vi tolkade först efter Hester, en extremt söt liten shettis!

Sen tog vi in Carmen och borstade henne, gjorde i ordning henne och hoppade upp. Red en runda på ca 4 km, det blev att jag red hela rundan då Annelie gick med deras hund Kaysa. Tina red sin storhäst med oss. Eller vi red med dom, vad man nu väljer att säga ;) gick iallafall jättebra och Carmen var väldigt mysig att rida. Precis lagom pigg och så.

Sen åkte vi hem till mig efter att vi hade värmt oss lite och där drog vi fram en massa grejor för härnäst på schemat stod miljöträning med herr Calle. Gick väldigt bra, över förväntan! Han var väldigt nyfiken på sakerna (t.ex paraply, rockringar, ballonger uppbundna i ett snöre på väggen, rockringar och plastpåsar). Som sagt so var han väldigt nyfiken på sakerna, men han var ändå väldigt osäker på dem. Men han kände tillit och trygghet hos oss vilket märktes tydligt, så därför vad det inte några problem! Sjukt roligt var det, något jag kan rekommendera alla till att göra med sina hästar!

Gustav hann vi tyvärr inte med, men han blev borstad ordentligt iallafall.

Sen blev det taccos! Älskar taccos, det är alltid lika gott enligt mig!

Nu ska jag faktiskt ta och dra mig sjölv ner i sängen för lite sömn, så vi hörs imorgon!



Kommentarer
Annelie

Tack själv för en super mysig dag!
Jag är jätte glad att du ville testa Carmen, och det såg super bra ut verkligen för att vara första gången. Stolt över er båda! <3
Riktigt roligt att köra miljöträning med Calle, som jag har sagt innan så är jag fortfarande väldigt förvånad men va super duktigt och du har gjort ett bra jobb med honom. <3
Kram

Svar: hon var verkligen jättemysig! tack igen! ja jag är också lika förvånad fortfarande, men det var riktigt roligt! kram <3
Linda Löfvander

2013-02-19 @ 11:07:10
URL: http://annelieakesson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0