En söndag innan lovet

Är just vad det är idag. Vaknade vid 9 i morse, gick då upp och plockade fram frukost och grejade. Hade en lång mysig morgon med Filip och Mhy och "farmor och farfar". Släppte ut hästarna efter en liten diskussion med Calle om vem som faktiskt bestämmer.
Sen körde vi barnen hem, och där fikade vi lite och pratade och hade trevligt. Alla satt och höll på lite mes Mhys lera också, haha så roligt ;) Lite senare blev det mat, chili con carne. Efter an stund körde vi hemåt.

Nu sitter jag här i bilen, smsar med Annelie och planerar lite om morgondagen som ni får veta mer om i ett annat inlägg.

Nu taggar vi lov-vecka!

Mitt ler-konstverk :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0