en historia är på väg

jag vet att jag sa att ett inlägg om det så kallade ~my past~ skulle dyka upp här idag, men så kommer det inta att bli. för det är väll inte roligt att läsa ett inlägg som inte är klart. så jag tänker inte lägga nån tidspräss på mig om det, utan det kommer när det kommer, men jag lovar att det kommer snarast. jag håller faktiskt på  med ett långt inlägg till, ska vi kalla det deepshit? ;) men det dröjer ett tag till med det, har ingen tidsplan alls angående det.
 
annars då? sista lektionen idag blev håla, så jag åkte hem en timme tidigare. trots att jag var hemma tidigt så blev det inget gjort med hästarna förren efter maten. fy fy ;) jaja, calle reds iallafall, vilket gick bra.
idag red jag efter en plan; skrittade honom ett tag och värmde upp, sen red jag ett program, lätt C2 tror jag. började i skritt, sen travade jag några varv innan jag tog programmet i både skritt och trav. galoperade han lite i båda varven innan jag tog programmet i alla gångarter. sen jobbade jag honom lite som vanligt igen. red inte så värst länge idag då det var ganska sent. men men, ska ta och hoppa i duschen nu,hej så länge! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0