En Backahus dag

Allt började med att jag åkte dit vid ett tiden efter att ha fixat mitt stall. Mockade och la mat och ja ni vet allt sånt som ska göras. In med hästarna och bytte täcke innan vi gick in och fikade i Ullas kök. Så satt vi där och prata en stund, och Ulla hade teori med de små. Sen gick vi ut igen för att borsta och göra i ordning alla hästarna. Satte lite fart på 2 av de mindre tjejerna som bara stod och velade hela tiden om vem som ska sätta på grunnande och vem som tar rycktlådan. Så jag tog grimman och satte i handen på närmaste tjej och bad den andra ta ryckthinken och gå in till sin häst. Till sist så...

Under tiden borstade jag Grynet, där stod vi länge länge och mös <3 sprang lite med flash, sen kastade Ulla upp mig på honom. Jaha, här sitter jag, har inte suttit på den här hästen på över 2 år, vad ska jag göra? Så kände jag mig. Men det gick väll helt okej iallafallZ

Grynet gick mycket bättre ön flash, och egentligen har jag inget mer att tillägga, så god godnatt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0