Backahus idag igen

Fast idag var det min lektionsdag. Red först Grynet (förvånande va? :P), gick helt okej. Blev lite stressad av att vi var 3 ekipage i manegen samtidigt då jag nästan alltid ridit henne när vi bara varit 2, men som sagt så gick det helt okej.

En liten stund senare red jag Hugo, som jag inte ridit på 2 år tror jag. Han var alltid den som alla var rädda för innan, kastade av folk hit och dit, men han har ändrats. Även jag har ändrats. Var ganska nervös innan men det gick bra. Kände ganska snabbt att man behöver inte hålla så hårt i honom som alla gör, utan bara lätt och lekfullt med aktiva ben så lyder han jättebra. Så för att va första gången på några år så är jag supernöjd. Sen klart att han är som han är och studsar till lite då och så, små bocksprång och lite så, men det är Hugo i ett nötskal ;)

Nu ska jag gå ut i mitt stall, men jag har ett inlägg på inställt till lite senare! Hope you like it



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0