Avslutar grym dag på bästa sätt

Träffat Ullrik Munther, fått hans skiva signerad och fått foto, beställt hans nya skiva, drivit omkring på Emporia med Sara och hennes familj, och när jag kom hem var det mys i stallet. Kan man ha en bättre sista lovdag? Tror inte det.

Nu avslutar jag denna grymma dag med att ligga i sängen, full av glädje från en lyckad dag och lyssnar på Ulriks skiva. Seriöst, har man inte den så KÖP! Den är sjukt bra!

Imorgon tillbaks i skolan. Är väll lika bra att gå och lägga sig, somnar till musik, sjukt skönt, love it. Så länge man inte har det direkt i öronen. Nä nu svamlar jag bara, vilket betyder att jag inte har mer att skriva, så vi hörs imorgon! Godnatt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0