allt fixat, nu blir det melodifestival-mys

vi kan ja börja med dagen på flyinge så ni får höra om det!
det var en super bra dag för det första. vi åkte dit och mötte upp alla vid entrén innan vi gick in. vig ick upp och satte oss på läktaren lagom till allt drog igång. började med invigning, vad annars lixom ;) sen  såg vi en fälttävlanclinic. så vi såg massa sånna olika träningar, uppvisningar och clinicar. riktigt roligt! ångrar verkligen inte att vi åkte dit! frågadeen del av dem när vi var där vad dom tyckte och alla sa att föruto att det var kallt så var det jättekul! så det var uppskattat fån alla tror jag.
 
så åkte vi hem och då gick jag ut och borstade både calle och gustav, red calle och longerade gustav. ridningen idag tyckte jag gick väldigt bra! nej.. det tar jag tillbaks.. det KÄNDES bra ska jag nog säga. han löd mig och så, men mitt mål var inte att han skulle gå fint utan att han skulle ta mina signale direkt. tyckte att jag lyckades bra med det.sen tänkte jag även mycker på min blick, som var betydligt mycket bättre idag än vad den brukar va! tänkte även på mina skänklar, och hittade en pungt på honom där han verkligen gick fram. dock tyckte jag att jag satt med skänklarnan väldigt långt bak då. enligt ulla tror jag inte det hade varit för långt bak, men jag vet någon annan som skulle protistera vilt haha! (sorry christel, love you sis <3)
 
lite senare, klockan 20.00 för att va exakt så blev det mellodifestivalen med familjen. mys. nja... låtarna sög serriöst, jag skäms nästan över att vara svensk! och det var ju absolut helt fel låtar i finarl, båda 2..
 
jaja, nu släpper vi det och går vidare, livet rullar ju på ändå lixom. så lite sömn hade ju inte skadat nu....... ja, så får det bli, hej hej allihopa!
 
har ingen bild att ladda upp nu eftersom att jag bloggar från datorn som jag fick igår. men vi hörs i alla fall imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0