Ååh vad härligt

Älskar att vakna en måndagsmorgon utvilad och veta att idag är det ingen skola, jag kan ligga kvar i sängen i flera timmar om jag vill, ingen sträss, inga order, bara ta det lugnt denna morgon. Ja, nästan iallafall. Ska mocka stallet och fixa lite här inne till typ 20 över 12, men det är chill.

För sen åker jag till Backahus där jag möter upp Annelie. Hon skulle åtta lite med Ulla, sen följer jag med henne till Alberta. Där ska vi tolka Hester, tror hon är shettis. Hoppas bara det är tillräckligt mycket snö! Jag ska även få prova Carmen, en häst som Annelie tar hand om. Sen när vi har fixat och allt är klart där så ska vi hem till mig och testa miljöträning på Calle. Så det ska bli en rolig dag! Kommer bilder senare, hoppas jag ;)

Men nu ska jag ta och masa mig upp ur sänger för att käka lite frukost. Så ha en bra måndag, för det ska jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0