Torsdag

Tandläkarn imorse, ush och pi... Om en vecka ska jag få min tandställning, så idag satte dom några skumma band mellan kindtänderna... Känns jättekonstigt, men men...

Annars har jag inte gjort ett dugg idag faktiskt. Ska packa till helgen nu, fixa stallet och sånt.

Juste, jag har nog inte berättar om vad som händer i helgen förresten...

Ulla ordnar ett litet ridläger för oss äldre som tack för att vi hjälper till där ute. Så det ska bli roligt! Det blir jag, Linnea, Maxine, Annelie, Olga och Emilia!

Men nu ska vi äta! Hörs senare!

Bild på Clinton



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0