Torsdag nurå!

Har inte bloggar på två dagar, har inte haft lust. Men det har inte hänt så mkt vad jag kan komma på ändå så.

Idag efter skolan tar jag bussen till Veberöd. Ulla ringde igår och frågad om jag kunde komma ut och hjälpa henne lite, så självklart kan jag det! Så hon hämtar mig och även linnea där runt 20 i 5.

Annars ska jag typ inte göra nånting mer än stallet och hästarna! Dom ska borstas ordentligt från topp till tå, mys <3

Alla läxor klara tills imorgon, två inlämningsuppgifter som ska skickas in och en som ska till min lärare på lösblad. Nåt förhör och så väntas, men inte så mkt hoppas jag!

Ha en bra torsdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0