Oj oj oj... Det va länge sen..!

Och vad har jag hittat på under denna tiden som jag inte har varit aktiv här? Jo en hel massa grejer faktiskt...

Skrev senast i onsdags, det är en vecka sen...
I torsdags åkte vi till Gislöv, precis utanför Trelleborg. Marknad där, så jag fick jobba lite ;) så jag var där torsdag fredag lördag söndag, och på söndagen åkte vi då hem. På måndagen, alltså i förrgår åkte jag ut till stallet, hur mysigt som helst, länge sen man va där... Ridlägerna har dragit igång nu ju så jag e där och hjälper till om dagarna. Igår var samma.

Vid 5tiden igår när Christel hade slutar jobba så körde hon utom stallet och hämtade mig, så åkte vi hem till henne. Åt mat och sånt, sen drog vi Fredrik med oss intill Shadow för att rida honom lite. Sjukt härlig häst! Roligt roligt!

Sov hos henne sen, och imorse kom Kalle ut med frukost. Härligt!

Åkte sen till stallet. Vet nu att det är skönare att åka moped utan ridväst än med ;) hade ju ingenstans att göra av den, så det blev att ta den på istället.

Idag var det de här lägerbarnens sista dag, så vi var ute i skogen ena passet och andra passet hade dom uppvisning för sina föräldrar, där de först red vanligt och visade att de kunde trava och svänga och så (vi pratar om barn på 7 år ungefär). Sen fick dom visa lite voltige på Hugo.

Japp, nu ligger jag i sängen, Pinglan bredvid mig och spinner för fullt, min sötaste katt <3
(Hon tyckte dock inte om blixten på kameran ;))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0