Lejonmarknaden 2013

Lejonmarknaden är en årligt återkommande musikfestival i lilla Dalby, en tradition för många av byborna och även för folk i byar kring Dalby.
Det är lite som en nystart, en fräsch början på ett nytt år i skolan, nya lärare, elever, lektioner, scheman, ja mycket är nytt och det är ofta lite trögt att komma igång, men på nåt vänster blir man peppad av lejonmarknaden där man umgås med vänner, dansar till musiken, sjunger tills halsen gör ont, åker karuseller, man knappt hör sin egen röst på grund av det grymma draget som folket skapar där. Alla känner alla, det är sjukt härligt!

Var där med Sara, Paula, Tilde och Celine idag, härliga tjejer allihop! Celine har jag aldrig träffat förren idag, men hon var jättetrevlig och en härlig person!

Var hemma runt 22:30 nån gång, precis lagom tid, man kände sig ganska mätt på det vid den tiden, så det blev jättebra.

Känner att jag inte har så mycket mer att säga om kväller nu, har haft en bra dag helt enkelt! enough said!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0