Hemma jadååå!

Slutade lite i ett idag, sjukt härligt! Dock bara en engångsgrej, men ändå. Man ska inte klaga ;)

Är gaska lycklig faktiskt. Fick båda de fördelar man kan få, vilket innebär dels överskåp, dels att jag, till skillnad från andra halvan av klassen slutar kl. 14 på fredagar. Andra Halvan slutar runt 15!

Vad tycker Linda om schemat då? Jo det är tajt som attan, 5 min mellan varje lektion från 8 till 15 alla dagar utom fredag, Halvtimmes lunch, annars rullar lektionerna på. På torsdagar har vi 5 min till bussen, så då blir det kaos. Men det får gå, ingen har ju dött av de tidigare 8orna ;)

Är iallafall hemma eftersom att vi slutade tidigt, så nu ska jag äta nåt och njuta av min antagligen ända läxfria måndag på lääänge...!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0