Godnatt

Första dagen idag, faktiskt ganska roligt. Vi skrattade mer än vad vi gjort på länge, och man har självklart saknat alla över lovet. Så det var roligt att träffa alla igen. Tycker in min klass, en go blandning av alla möjliga olika personer. På något sett blir det sjukt bra.

Imorgon är det mer allvar, lektionerna drar igång och dagen blir lång och tajt, men det går säkert bra.

Stallet är klart och hästarna mumsar på sitt Hö i nymockade boxar.

Ett inlägg kommer senare i veckan, om hästarna och mina framtida planer M.M. Risk för att det blir ganska känsloladdat, åtminstone för mig, men vi får se. Börjar skriva på det imorgon. Där kommer ni även få en del förklaringar till några grejer jag inte lämnat ut här på bloggen än. Så håll i er ;)

Nu ska jag gå och lägga mig, klockan är mycket och det är ju faktiskt skola imorgon också ;)

*****en liten klapp på axeln till mig själv för bra uppdatering idag tycker jag*****



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0