Forever my Soulmate

Ett år, 12 månader, 52 veckor, 365 dygn, 8760 timmar, 525600 minuter, 31536000 sekunder sen du lämnade oss <3

Det har varit fruktansvärt att försöka leva som vanligt utan dig. Du var som mina andetag, trodde aldrig jag skulle klara mig utan dig. Men jag har överlevt, och jag har tagit mig hit! Saknaden av dig kommer aldrig försvinna, inte heller sorgen. Men den blir mindre, och det blir lättare och lättare hela tiden. Men jag tror inte det har gått en ända dag som du inte har hälsat på mig i mina tankar... Jag hade det jobbigt, kämpigt och tufft i början. Ville ingenting, ville inte göra något och kände mig inte som mig själv.

Det blev lättare med tiden, men det har aldrig blivit exakt som det var innan. En del saker kommer aldrig gå att få som det en gång var, men jag tror det är bra. Det skulle kännas fel om allt blev som förut...

Den dagen, dagen som jag minns så tydligt, in i minsta detalj, var den värsta dagen i mitt liv. Tror aldrig jag gråtit så mycket som då. Det finns dagar då jag faller tillbaks till det, dagar jag inte kan sluta tänka på henne och kan inte hålla tårarna inne...

Saga vad den perfekta ponnyn! Hon hade alltid hjärtat på rätt plats och skulle aldrig någonsin göra något dumt. Visst var hon envis, hon kunde lätt gå iväg eller nafsa efter en när man spände sadeljorden, men hon njöt av varje sekund man var med henne, precis som jag!
Jag har aldrig saknat någon som jag saknar Saga, min första ponny!

Jag gjorde mycket på henne, saknar som var vardagligt och udda saker som jag aldrig glömmer!
Vem har till exempel ridit ett helt dressyr program barbacka på en shettis...Baklänges? Det har jag! För Saga var den snällaste ponnyn som existerat!

Tårarna rinner längs kinderna nu...

Jag har länge hoppats att allt bara varit en mardröm, en lång jävla mardröm, men tyvärr så har jag fått inse att detta är livets skede...

Jag saknar dig så det gör ont! Kommer aldrig glömma dig, finns inte ord för hur tacksam för tiden jag fick med dig, jag ångrar ingenting! Du har gjort avtryck i mig som ingen någonsin kommer kunna sopa igen, dom finns där och jag ska bevara dig med mitt liv!

~Youre my Soulmate~



Kommentarer
Annelie

<3<3<3<3<3

2013-09-01 @ 17:50:57
URL: http://annelieakesson.blogg.se
Mamma

❤❤❤

2013-09-01 @ 21:15:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0