En kommentar :D

Fick en kommentar av en gullig läsare som jag blev jätteglad över. Det värmer att läsa sånt här!

"Hej Linda!
Jag måste bara berätta att jag tycker verkligen om din blogg! Du bloggar om ditt liv, både upp och nergångar, långa dagar i skolan där du kanske inte riktigt hinner med bloggen. Men DET gillar jag, för du lever faktiskt ett normalt tonnårsliv! Jag hade aldrig klarat av att ha en blogg vid 14 år (är själv 16 nu), hade inte haft varken tid eller ork. Beundrar verkligen det, och att du är ärlig! Jag tror vi kan se dig på god väg mot topplistorna inom de kommande åren, då man blir intresserad av att läsa mer hela tiden, man vill inte att de nyskrivna inläggen ska ta slut! Så stor tumme upp till dig, fortsätt kämpa och glöm aldrig att du är grym!"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0