backahus dag 2

ledsenatt jag inte skrivit på ett tag men ärligt talat så har jag inte haft lust. men nu är jag här igen med full uppdatering dygnet runt ;)
 
andra dagen av vårt ridläger red vi med gummiband istället för tyglar. det var inte så lätt på grynet i början för hon är väldigt tung och händer mycket i handen men så fort vi kom igång i traven så blev det mycket bättre och sen  gick det jättebra. jobbade över bommar och så också vilket on tyckte var väldigt roligt! tycker jätte mycket om Grynet, både rida och hantera henne. hon är väldigt kontaktsökande och det är nog det som gjort att jag fastnat för henne.
 
efter det passet åt vi lunch, det traditionelle.. - pankakor ;)
senare åkte vi till fälttävland sm. det var roligt men jag skulle aldrig våga hoppa sånna hinder... bra att jag inte behöver göra det heller ;)
 
jaja, jag har inte så mycket mer att säga om detta. bilder kommer nån gång när jag orkar gå igonom alla, och mer uppdatering såklart!
 
kommer börja uppdatera "här och nu" och nån gång mitt i det kommer vad jag gjort när jag varit offline.
 
ha det gött


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0