Ytterligare ett inlägg om ingenting...

För just nu gör jag ingenting, bara pluggar massa skit saker... Vill vara ute och njuta av vädret med mina ponnys, men nä, för istället så hamnar man i soffan med skolböckerna i knät och måste läsa massa om det... Just nu är de aktuella ämnena biologi spanska och SO.
Idrotten gick bra idag och jag tror jag får ett bra resultat på det, fick den känslan när jag la ner pennan efter mitt sista skrivna ord på det provet, så vi får hoppas det.

Nu ska jag läsa lite till sen kan jag äntligen (!!!) gå ut till mina ponnys!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0