Ytterligare en dag förbi

Calle gick bra idag, men pungt där lixom. Han gick bra, men inte mer än så. Men inte sämre heller, jag är nöjd med honom, men inte wow vad det gick bra idag. Bra, pungt.
Flyttade honom och gjorde allt som planerat, men pinglan hoppade omkring innanför väggarna på ridhuset (vi har dubbla väggar) och störde så Calle var mycket mer intresserad av det än av mig. Men så blir det ibland.

Nu ska jag ta och diska lite, göra mamma glad så slipper hon det, och sen ska jag gå och lägga mig. Godnatt allihop

Våren är på väg nu, äntligen!



Kommentarer
Mamma

Tack😀❤

2013-04-03 @ 23:26:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0